2018 — рік культурної спадщини, якому ми присвячуємо проект “ФОЛІУМ – 2018”
Мета проекту: допомогти українським музеям перейти на автоматизовану систему обліку та управління фондами протягом року.
Що таке ФОЛІУМ-МУЗЕЙ?
- Це автоматизована система, призначена для обліку, зберігання і каталогізації музейних фондів, що дозволяє зручно і швидко формувати колекції та експозиції, вести дослідницьку роботу і керувати всіма інформаційними ресурсами музею.
Наразі “ФОЛІУМ-МУЗЕЙ” встановлений і успішно функціонує в Національному музеї Тараса Шевченка та Національному Києво – Печерському культурному заповіднику, а також впроваджується в Національному історико – етнографічному заповіднику «Переяслав» і Музеї історії Києва.
Чому варто встановити ФОЛІУМ і вже сьогодні приєднається до нашого проекту “ФОЛІУМ – 2018”?
Фолум — гнучка модульна система, яка легко адаптується під конкретну існуючу систему обліку в вашому музеї.
Всього 5 робочих днів потрібно нашим фахівцям, щоб налаштувати Фолиум під ваші потреби:
- Створити структуру каталогу музейного обліку відповідно до груп зберігання;
- Налаштувати списки / словники формалізованих значень;
- Сформувати групи користувачів;
- Налаштувати права доступу для роботи в системі.
Питання та відповіді
Рішенням є створення двох каталогів в одній інформаційній системі.
Перший формується на базі існуючих інвентарних карток і відтворює структуру попереднього / існуючого паперового обліку.
Другий (розширений, основний) — відповідно до нової структури обліку і науково уніфікованого паспорта музейного предмета.
Інформація з першого каталогу відповідним чином переноситься і відтворюється в другому. Подальша робота з інформацією здійснюється в розширеному каталозі.
Каталог паперового обліку виступає в якості страхової електронної копії паперового обліку.
Так.
Модульність Фоліуму дозволяє адаптувати програму в будь-який час. Як тільки Міністерство визначить зміст пакета даних (перелік атрибутів, межі та умови вибірки даних), функцію формування і експорту потрібних пакетів можна реалізувати протягом тижня.
Фоліум — універсальна програмна платформа, побудована з урахуванням сучасних стандартів і технологій обробки інформації. Всю базу даних, занесену у Фоліум, можна вивантажити в універсальному форматі *.xml і завантажити в іншу інформаційну систему без втрати інформації.
Варіант 1.
Власник системи (Музей) здійснює введення даних в систему силами своїх фахівців
Варіант 2.
Компанія, яка спеціалізується на послугах з оцифровки і створенні БД
Варіант 3.
Якщо є БД обліку музейних фондів в будь-якому форматі — таблиці Word, Excel, іншому форматі, ми конвертуємо її в базу даних Фоліум і завантажуємо в систему
Фоліум НЕ вимагає спеціального досвіду і кваліфікації. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий. Попередня співпраця з музеями показала, що загалом потрібно приблизно 2 години тестінгу, щоб новий користувачі звик до роботи у Фоліумі.
Загальна вартість системи з урахуванням адаптації під замовника — 240 000 грн. до 10 користувачів
В рамках проекту «Фолиум – 2018» ми пропонуємо:
1. розстрочку на 2 роки будь-якими зручними для вас частинами
2. відстрочку першого платежу в розмірі 20% — до 90 днів від початку робіт та укладання договору
3. безкоштовне наповнення системи першими 50 електронними картками в незалежності від того, існують вони в письмовому або електронному вигляді (в будь-якому форматі)
* Пропозиція діє за умови укладення договору до кінця 2018 року
Переглянути повну презентацію “ФОЛІУМ-МУЗЕЙ” ви можете тут.
Замовити “ФОЛІУМ-МУЗЕЙ” ви можете:
за телефоном — 044 498-20-09
або написати — info@digitalcountry.com.ua