Замовник: Підприємство, що займається закупівлею та реалізацією с/г продукції для українських та іноземних замовників. На ринку – 8 років
Мета: Безпечне зберігання документів та швидкий пошук за контрагентами
Докладніше
- Сканування 100 000 сторінок документів;
- Виділення ідентифікаційних ознак документа;
- Розробка та установка автоматизованої системи обліку та пошуку документації.
Результат:
- Бухгалтерія підприємства почала користуватися електронними документами з індивідуальним доступом і фіксацією всіх дій в системі;
- У процесі виконання робіт були виявлені факти відсутності сторінок оригіналів договорів, недотримання правил уніфікації назв контрагентів та інші порушення у веденні бухобліку;
- Налагоджено швидкий пошук комплекту документів по контрагенту та іншим індексам;
- Паперові копії документів фінансового управління вивезені з офісу компанії та їм забезпечено безпечне зберігання;
- Скорочення часу на пошук документа в 8 разів.
[згорнути]